Kõik tingimused on detailselt kirjeldatud Müügitingimuste lehel.

 

Kui kiirelt Zizterz.ee-st tellitud toode minuni jõuab?

Sinu tellitud toode valmistatakse spetsiaalselt sinu tellimuse järgi. Tellimus võetakse töösse kahe päeva jooksul pärast tellimuse tasumist. Kui esitad tellimuse nädalavahetusel, võetakse tellimus töösse kahe päeva jooksul alates tellimusele järgnevast esmaspäevast.

Toote valmimine võtab aega 2-4 nädalat, olenevalt tootekategooriast (täpne valmimisaeg on alati toodud toote juures). Kui toode on valmis, lisandub transpordile kuluv aeg (Itella Smartposti ja Omniva pakiautomaadi korral 2-3 päeva). Toode pannakse teele kohe, kui see on valminud.

 

Kas tellimust on võimalik kätte saada varem kui kahe nädala pärast?

Toodet on võimalik varem kätte saada kahel juhul:

  • Toode on laos olemas ning broneerimata.
  • Toode valmib oodatust kiiremini.

 

Kuidas jõuab tellimus minuni?

Zizterz.ee e-poest tellides on võimalik valida kahe erineva kättesaamise viisi vahel:

  • Omniva või Smartposti pakiautomaat.
  • Rahvusvaheline kullersaadetis – hind vastavalt sihtkohale on toodud ostukorvis.

 

Kas Zizterz.ee e-poest saab tellida välismaale?

Jah. Kui soovid tellida välismaale, soorita tellimus tavapäraselt ning vali ostukorvis sihtkohaks riik, kuhu soovid tellimust saata. Seejärel näed transpordihinda.

PS! Kohalike ning tollimaksude eest Zizterz.ee (Luxury Crafts OÜ) ei vastuta.

 

Kas kudumeid on võimalik enne tellimist proovida?

Sellist võimalust me hetkel ei paku. Jälgi meie sotsiaalmeediat, kus teavitame, kui osaleme messidel ja laatadel.

 

Kas mul on võimalik oma tellimust muuta, kui ma olen juba ära maksnud?

Juhul, kui märkasid peale tellimuse sooritamist, et oled tellinud vale toote, on sul võimalus oma tellimust muuta koheselt peale selle sooritamist. Tellimuse muutmiseks [email protected] Me ei saa garanteerida, et saame tellimuse kudumisest tagasi kutsuda, kuid anname kindlasti endasta parima.

 

Millised soodustused Zizterz.ee e-poes kehtivad, kuidas saada sooduskoode ja kuidas neid kasutada?

Zizterz.ee e-poes kehtivad nii kampaaniapõhised soodustused kui ka sooduskoodid (transpordile; protsent ostukorvist; fikseeritud soodus tootele või ostukorvile). Sooduskoodid on Zizterz.ee uudiskirjadesse, Facebook’i ja Instagrami ning veebilehele peidetud. Mida rohkem meie kodulehel ringi uudistad või uudiskirjale tähelepanu pöörad, seda suurem võimalus on Sul sooduskoodi otsa „komistada”.

Kui oled välja valinud sobiva toote ja selle ostukorvi lisanud, siis sooduskoodi saad rakendada ostukorvi vaates. Sisesta kood „Sooduskood” lahtrisse ja vajuta nupule „Rakenda”. Soodustus rakendatakse hiljemalt ostukorvi kinnitamise sammus.

 

Miliseid maksevõimalusi Zizterz pakub?

Zizterz.ee e-poes saad tasuda:

  • Pangaülekandega sulle saabunud emailis või tellimuse esitamise järgses vaates olevate kontoandmetega (arvega tasumine);
  • (Virtuaalse) krediitkaardiga otse enda kontolt, kasutades selleks rahvusvahelise teenusepakkuja PayPal kontot, mis on võimalik luua maksmise ajal tasuta;
  • Maksekeskuse rakenduse abil Eesti pangalinkidega.

 

Kui tellitud toode mulle ei sobi või meeldi, kas saan selle tagastada?

Tellitud tooteid subjektiivsetel põhjustel tagastada ei saa. Zizterz.ee e-poe tellimused valmivad eritellimustena ning seadusest tulenevalt ei ole e-poodidel kohustust selliste toodete tagastamist ja ringivahetamist lubada va tooted, millel esinevad tootmisdefektid.

Laotooteid on võimalik tagastada ja ümber vahetada.

Ümbervahetamise tingimustega tutvu Müügitingimustes

 

Kas toodete mõõdud vastavad standardsetele suurustele?

Kõik suuruste tabelisse märgitud mõõdud on kooskõlas Euroopa rõivatootjate standardsuurustega. Põhjaliku ülevaate leiad tooteinfost ja tootelehel olevatest viidetest. Kui kahtled suuruse sobivuses, kirjuta meile julgelt e-posti aadressil [email protected]

 

Ei leidnud enda küsimusele vastust? Võta meiega ühendust!