Korduma kippuvad küsimused

 

Kui kiirelt Zizterz.ee-st tellitud toode minuni jõuab?

Sinu tellitud toode valmistatakse spetsiaalselt sinu tellimuse järgi. Tellimus esitatakse tootjatele kahe päeva jooksul pärast tellimuse tasumist. Kui esitad tellimuse nädalavahetusel, antakse tellimus tootjale kahe päeva jooksul alates tellimusele järgnevast esmaspäevast.

Toote valmimine võtab aega 3-4 nädalat, olenevalt tootekategooriast (täpne valmimisaeg on alati toodud toote juures). Kui toode on valmis, lisandub transpordile kuluv aeg (Itella Smartposti ja Omniva pakiautomaadi korral 2-3 päeva; ise kohale tulemisel sõltuvalt kokkuleppest). Toode pannakse teele kohe, kui see on valminud.

Kas tellimust on võimalik kätte saada varem kui kahe nädala pärast?

Toodet on võimalik varem kätte saada kahel juhul:

  • Toode on laos olemas ning broneerimata.
  • Toode valmib oodatust kiiremini.

Tooted pannakse teele kohe peale valmimist ning eelmainitud juhtudel on lootust, et tellimus jõuab sinuni kiiremini kui 3-4 nädalaga.

Kuidas jõuab tellimus minuni?

Zizterz.ee e-poest tellides on võimalik valida kolme erineva kättesaamise viisi vahel:

  • Omniva või Smartposti pakiautomaat – paki saatmine Eesti piires tasuta ning Lätis, Leedus ja Soomes vastavalt ostukorvis toodud summale (0-10€);
  • PostPal Tallinna piires ja “Kohe olemas” kategooria toodetele – teenuse hind 3€;
  • Rahvusvaheline saadetis – hind vastavalt sihtkohale, toodud ostukorvis (0-20€).

Kas Zizterz.ee e-poest saab tellida välismaale?

Jah. Kui soovid tellida välismaale, soorita tellimus tavapäraselt ning vali ostukorvis sihtkohaks riik, kuhu soovid tellimust saata. Seejärel näed transpordihinda (0-20€).

PS! Kohalike ning tollimaksude eest Zizterz.ee (Luxury Crafts OÜ) ei vastuta.

Kas kudumeid on võimalik enne ostmist proovida?

Toodet on võimalik proovida kokkuleppel ja 2-päevase etteteatamisega numbril +372 55 621 794. Kahjuks ei saa lubada, et sul on võimalik proovida just sinule meelepärast toodet, kuna enamikke tooteid ei ole laos, vaid need toodetakse tellimise peale. Küll aga saad klient tutvuda toote olemusega ning leida endale sobiva suuruse ja mustri.

Kas mul on võimalik oma tellimust muuta, kui ma olen juba ära maksnud?

Juhul, kui märkasid peale tellimuse sooritamist, et oled tellinud vale toote, on sul võimalus oma tellimust muuta koheselt peale selle sooritamist. Tellimuse muutmiseks helista telefonil +372 55 621 794 või kirjuta e-mailile tellimused@zizterz.ee. Me ei saa garanteerida, et saame tellimuse kudumisest tagasi kutsuda, kuid anname kindlasti endasta parima.

Millised soodustused Zizterz.ee e-poes kehtivad, kuidas saada sooduskoode ja kuidas neid kasutada?

Zizterz.ee e-poes kehtivad nii kampaaniapõhised soodustused kui ka sooduskoodid (transpordile; protsent ostukorvist; fikseeritud soodus tootele või ostukorvile).

Sooduskoodid on Zizterz.ee uudiskirjadesse, Facebook’i ja Instagrami ning veebilehele peidetud. Mida rohkem meie kodulehel ringi uudistad või uudiskirjale tähelepanu pöörad, seda suurem võimalus on Sul sooduskoodi otsa „komistada”.

Kui oled välja valinud sobiva toote ja selle ostukorvi lisanud, siis sooduskoodi saad rakendada ostukorvi vaates. Sisesta kood „Sooduskood” lahtrisse ja vajuta nupule „Rakenda”. Soodustus rakendatakse hiljemalt ostukorvi kinnitamise sammus.

Ühe ostu puhul saab kasutada ainult ühte sooduskoodi ning üks sooduskood kehtib ainult ühe ostu sooritamiseks.

Miliseid maksevõimalusi Zizterz pakub?

Zizterz.ee e-poes saad tasuda:

  • pangaülekandega sulle saabunud emailis või tellimuse esitamise järgses vaates olevate kontoandmetega (arvega tasumine);
  • (virtuaalse) krediitkaardiga otse enda kontolt, kasutades selleks rahvusvahelise teenusepakkuja PayPal kontot, mis on võimalik luua maksmise ajal tasuta;
  • Maksekeskuse rakenduse abil Eesti pangalinkidega.

Kui ostetud toode mulle ei sobi, kas saan selle tagastada?

Ei saa, Zizterz.ee e-poe tellimused valmivad kõik eritellimustena ning neid ei ole võimalik tagastada.

Tooteid, millel esinevad tootmisdefektid, on võimalik vahetada ümber. Ümbervahetamise tingimustega tutvu E-poe kasutustingimuste punktis 8.

Kas toodete mõõdud vastavad standardsetele suurustele?

Kõik suuruste tabelisse märgitud mõõdud on kooskõlas Euroopa rõivatootjate standardsuurustega. Põhjaliku ülevaate leiad tooteinfost ja tootelehel olevatest viidetest. Kui kahtled suuruse sobivuses, kirjuta meile julgelt e-posti aadressil tellimused@zizterz.ee või tule proovima (vajalik eelnev kokkulepe numbril +372 55 621 794)

Ei leidnud enda küsimusele vastust?